تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ کلیک2023-05-06

تبلیغات موثر در اینستاگرام تبلیغات هدفمند در اینستاگرام آژانس تبلیغات نکسوس

هر رنگ احساس خاصی را در مخاطب برمی‌انگیزد و فرهنگ یا پیام‌های مختلفی را در ذهن او تداعی می‌کند. ترکیب درست این رنگ‌ها در جذب و افزایش کلیک بنر تبلیغاتی تأثیر بسزایی دارد. همان‌قدر که متن سیاه در پس‌زمینۀ سفید، خوانا است، در پس‌زمینۀ قهوه‌ای به چشم عقابی نیاز دارد.

تبلیغات برنامه ریزی شده چیست؟ – مزایا، نحوه کار و هزینه

مثال وکیل مهاجرتی را یادتان هست؟ چطور آن‌ها که روی تبلیغ کلیک کردند بدون اینکه به مشتری تبدیل شوند از سایت رفتند؟ اگر این کسب و کار یک متن تبلیغاتی شفاف برای تبلیغ خود نوشته بود اینطور نمی‌شد. اگرچه نرخ کلیک بالا نشانه خوبی برای موفقیت تبلیغات است، اما همیشه معیار قابل اعتمادی برای سنجش این موقعیت نیست. نرخ کلیک بالا بدون اینکه به نرخ تبدیل بالا منجر شود؛ مثل این است که کیف دلار خود را در طوفانی سهمگین باز گذاشتید. تبلیغات پاپ آپ خود را با اطلاعات جمعیتی، هشتگ‌ها و موارد دیگر برای مخاطبان مناسب هدف قرار دهید. داشتن اهداف مشخص به شکل دادن محتوا و طراحی تبلیغات پاپ آپ شما کمک می کند.

اما رایج‌ترین شکل تبلیغات اینستاگرامی این است که افراد و کسب و کارها، تبلیغات خود را از طریق صفحات پربازدید و دارای فالوور نسبتاً زیاد، نمایش می‌دهند. صفحات زیادی هستند که تعداد فالوورهای‌شان بالاست، مثلاً از ۲۰ هزار تا حتی چندمیلیون فالوور. این صفحات می‌توانند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشند، به شرطی که فالوورهای آن‌ها فیک یا جعلی نباشند و همچنین نرخ تعامل بالایی داشته باشند. احتمالاً شما نیز تبلیغاتی را در برخی از پیج‌ها مشاهده کرده‌اید که بعضاً خوب طراحی و اجرا شده بودند و برخی نیز چندان جالب نبودند و خیلی زود از کنار آن‌ها گذشتید. اشخاص و کسب و کارها، با اهداف مختلفی تبلیغات خود را در اینستاگرام قرار می‌دهند.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی کاربران در عنوان‌ها و توضیحات متا می‌تواند نرخ کلیک را افزایش دهد. وقتی کاربر عبارت‌های مورد نظر خود را در نتایج جستجو مشاهده می‌کند، احتمال کلیک بر روی لینک افزایش می‌یابد. علاوه بر این، موتورهای جستجو مانند گوگل از CTR به عنوان یک شاخص غیرمستقیم برای رتبه‌بندی صفحات وب استفاده می‌کنند. صفحاتی که نرخ کلیک بالاتری دارند، اغلب به‌عنوان محتوایی که بهتر با نیازهای کاربران هم‌خوانی دارد شناخته می‌شوند و احتمال بهبود رتبه آنها در نتایج جستجو بیشتر است.

هدف‌گذاری با بیشترین دقت

این تعداد کلیک بالا روی امتیازتان تأثیر مثبت می‌گذارد و رتبۀ شما هم در میان تبلیغ‌کننده‌ها بالاتر می‌رود. با این اتفاق، نیازی به هزینۀ بیشتر برای گرفتن نتیجۀ دلخواه نخواهید داشت. نرخ کلیک تبلیغات چیست و چه روش‌هایی برای بالا بردن آن وجود دارد؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد نگران نباشید ما در این محتوا سعی می‌کنیم به این سوال پرتکرار شما عزیزان پاسخ دهیم. رنگ‌ها و تصاویر در بهینه سازی تبلیغات بنری نقش بسیار مهمی در انتقال احساسات و پیام‌های برند دارند. هر رنگ و تصویر تأثیر روانشناختی منحصربه‌فردی بر مخاطب می‌گذارد و می‌تواند به شکل غیرمستقیم در تصمیم‌گیری آن‌ها تأثیرگذار باشد. برای اینکه تبلیغات شما بیشترین تأثیر را داشته باشد، باید رنگ‌ها و تصاویری را انتخاب کنید که به‌درستی پیام و هویت برند را منعکس کنند و در عین حال احساسات مثبتی را برانگیزند.

در تصویر زیر موقعیت هر کدام از این اهداف را در قیف بازاریابی و فروش مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد. برای مدیریت پیج اینستاگرام خود باید موارد زیر را رعایت کنید تا پیج اینستاگرام شما حداکثر کارایی را داشته باشد. مطالبی را که به‌صورت تیمی در وی‌پدیا (بلاگ صباویژن) تولید و منتشر می‌کنیم، با نام «تیم محتوایی وی‌پدیا» منتشر می‌شود.ما تلاش می‌کنیم تا مخاطبان‌مان از سرزدن به وی‌پدیا لذت ببرند و یاد بگیرند. بهتر است که زمینه‌ی فعالیت اینفلوئنسر با زمینه‌ی فعالیت شما یکی باشد. به علاوه، برای انتخاب اینفلوئنسر باید مخاطبان خود را به خوبی بشناسید و اینفلوئنسر را بر اساس پرسونای مخاطبان خود انتخاب کنید.

در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. در حالی که تبلیغات پولی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیک‌های سئو نیاز به زمان دارند. اگر به‌دنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست. وقتی بساط خود را کنار خیابان پهن می‌کنید؛ اگر بتوانید توجه عابران را جلب کنید این یعنی ایمپرشن. تصمیم بگیرید که چقدر پول می‌خواهید به کمپین تبلیغاتی پاپ‌آپ خود اختصاص دهید و بر این اساس یک بودجه روزانه یا ماهانه تعیین نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینستاگرام مارکتینگ در اصفهان و دریافت مشاوره از کارشناسان ما در آژانس تبلیغات نکسوس با ما در تماس باشید.

{

نحوه تبلیغات در اینستاگرام؛ قدم دوم: چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای تبلیغات استفاده کنیم؟

|}

راه‌اندازی تست A/B به‌معنای بازاریابی برای گروه‌های مختلفی از مشتریان با ثابت نگه داشتن هستۀ تبلیغات و آزمون و خطای متغیرهای انتخابی‌تان است. در نهایت، راه‌اندازی این مدل تست، به شما کمک می‌کند که CTR هر گروه از تبلیغات را بررسی کرده و متغیری را برگزینید که بیشتر از دیگران، موجب افزایش نرخ کلیک می‌شود. با الگو گرفتن از این موارد و رعایت استراتژی‌های ذکر شده، می‌توانید بازاریابی کسب‌وکارتان را بهینه‌سازی کنید و موجب افزایش نرخ کلیک تبلیغات‌تان شوید. اما یکی از قواعد صحیح تبلیغات در اینستاگرام این است که تبلیغات، باید در پیج‌های مناسبی قرار گیرند، یعنی پیج‌هایی که از لحاظ محتوایی، به پیج شما نزدیک هستند.

سعی کرده‌ام در این مقاله به‌طور کامل بحث تبلیغات اینستاگرامی را توضیح بدهم تا بتوانید بیشترین بازدهی را بگیرید. پس در ادامه با من در آکادمی دی‌ام بام همراه باشید تا به آموزش تبلیغات اینستاگرام بپردازیم. سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد می‌کنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید.

حاصل این فرمول معیاری است برای اینکه تاثیرگذاری تبلیغات گوگل ادز را بررسی کنیم. همانطور که گفتیم این اصطلاح فقط برای نتایج سایت نیست و در تبلیغات گوگل نیز از آن استفاده میشود. این تبلیغات معمولا دارای تصاویری پر جنب‌وجوش، متن مختصر، و یک فراخوان (CTA) برای تشویق کاربران به اقدامی خاص هستند. با طراحی سایت وب رمز، یک وب‌سایت حرفه‌ای، سریع و سئو شده دریافت کنید که با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، کسب‌وکار شما را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. سرعت بارگذاری صفحات می‌تواند تأثیر زیادی بر تجربه کاربر و در نتیجه CTR داشته باشد. شما حداکثر مقداری را که برای هر کار در هر کمپین پرداخت می‌کنید، تعیین می‌کنید.

مثلاً در تبلیغات در گوگل، خرج‌کردن پول و قیمت پیشنهادی بالاتر لزوماً به‌معنای ایمپرشن بیشتر و گرفتن جایگاه بهتر نیست. در این نوع تبلیغات، امتیاز کیفیت تبلیغ هم تاثیرگذار است که بر اساس ۳ پارامتر محاسبه می‌شود که یکی از آن‌ها نرخ کلیک موردانتظار (Expected CTR) است. توضیحاتی که در صفحهٔ نتایج جست‌وجوی گوگل، زیر هر عنوان نشان داده می‌شود، تگ توضیحات یا متا دیسکریپشن نام دارد. نوشتن یک توضیح کوتاه دربارهٔ صفحه موردنظر که البته جذاب هم باشد، باعث جلب توجه کاربر می‌شود.

با این حال، برای تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام، میانگین CTR حدود 1٪ است. بالاترین نتیجه در صفحه جستجوی گوگل دارای میانگین 31.7٪  رتبه دوم دارای میانگین 24.7٪ و رتبه سوم نیز دارای 18.7٪  در CTR است و تنها 0.78٪ از جستجوگران روی لینک از صفحه دوم کلیک می­‌کنند. یادتان باشد اگر می­‌خواهید نرخ CTR را بالا ببرید، به رقبای خود فکر نکنید و عملکرد خود را در نظر بگیرید و خود را با آن بسنجید. چرا که اگر وارد دنیای رقابتی با دیگران شوید ممکن است ناامید شوید و مسیر خود را رها کنید. استوری‌ها به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شن و برای جذب فوری مخاطب طراحی شدن.

چرا که ارتباط دو طرفه است و به مرور زمان می‌توانید نظر و اعتماد کاربران بیشتری را جلب نمایید. از طرفی، بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام کمک زیادی به افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) می‌کند که بخشی از موفقیت پیج اینستاگرامتان است. می‌توان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد.

کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری، تور‌ها، هتل‌ها و … نیز می‌توانند از تبلیغات PPC در اینستاگرام بهره‌برداری کنند. این تبلیغات به شما اجازه می‌دهد جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری خود را به نمایش بگذارید و ترافیک بیشتری به وب‌سایت یا صفحات خود جذب کنید. اگر کسب و کار شما مرتبط با صنعت زیبایی، مد، لباس، جواهرات و … می‌باشد، تبلیغ کلیکی در اینستاگرام می‌تواند برای شما مناسب باشد. این شبکه اجتماعی معمولاً برای تبلیغ محصولات زیبایی و مد پرطرفداری است.

در نکسوس, با استفاده از داده‌های تحلیلی و الگوریتم‌های پیشرفته, بهترین ترکیب کانال‌ها و زمان‌بندی مناسب برای حداکثر اثربخشی انتخاب می‌شود. CTR یا نرخ کلیک یکی از شاخص‌های مهم در بازاریابی دیجیتال و سئو است که می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید محتوای وب‌سایت و تبلیغاتتان چقدر برای کاربران جذاب بوده است. با بهبود CTR، می‌توانید ترافیک وب‌سایت خود را افزایش داده و جایگاه خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید.

بیو اینستاگرام شامل توضیحاتی در رابطه با پیج است و دارای محدودیت ۱۵۰ کاراکتری می‌باشد. بنابراین، باید خیلی کوتاه و جذاب، توضیحاتی در رابطه با برند و کسب و کار خود، ارائه دهید. در این بخش می‌توانید هشتگ‌دهی هم انجام دهید و یک حساب‌کاربری دیگر را تگ کنید. با گذشت زمان، مخاطبان ممکنه به تبلیغات شما عادت کنن و جذابیتش رو از دست بده. بنابراین، همیشه محتوای جدید و خلاقانه تولید کنین تا توجه کاربران حفظ بشه.

بدون درک مناسب از مخاطبان هدف و تعریف آن‌ها نمی‌توانید فعالیت‌های بازاریابی هدفمندی داشته باشید. مخاطبان هدف را می‌توان با سن، موقعیت مکانی، شغل و نحوه استفاده از اینستاگرام تعریف کرد. این افراد نگرانی و مسائل مشترک، علاقه‌مندی، آرزو و سبک زندگی مشابه دارند. پس از شناسایی مخاطبان، پرسوناهای مخاطبان هدف خود را تنظیم کنید و هر بار که به تولید محتوا می‌پردازید، یک پرسونا را درنظر بگیرید. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی از داخل اپلیکیشن محصولات را خریداری کنند. اینستاگرام با گسترش این ویژگی، به برندها فرصتی می‌دهد تا تجربه خرید را به شکلی یکپارچه و راحت برای مخاطبان فراهم کنند.

URL‌هایی که خوانا و تمیز باشند و به طور واضح با محتوای صفحه مرتبط باشند، شانس بیشتری برای کلیک دارند. با این محاسبه، می‌توانید به‌طور مؤثری تصمیم‌گیری کنید و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشید. نوع پلتفرمی که برای این نوع تبلیغات استفاده می‌کنید نیز می‌تواند تعرفه‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. مهم است که تعادلی بین میزان پیشنهادات و بودجه کلی کمپین برقرار کنید تا کمپین به‌طور کامل و مؤثر اجرا شود. تبلیغ پیج در اینستاگرام به صورت مستقیم از اپلیکیشن اینستاگرام و از طریق «Ad Manager» فیس‌بوک قابل انجام است. الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم در حال تغییر است و ممکن است تبلیغاتی که قبلاً موفق بوده‌اند، به دلیل تغییرات الگوریتم عملکرد ضعیفی داشته باشند.

کسب و کارهایی که غذاها و محصولات خوراکی خود را به نمایش می‌گذارند، می‌توانند از تبلیغات کلیکی در اینستاگرام بهره‌مند شوند. این تبلیغات به شما اجازه می‌دهد تا غذاها و منوی رستوران خود را به مخاطبان نمایش دهید و جذب مشتریان جدید کنید. همچنین به بررسی اهداف انجام تبلیغات در این شبکه‌ی اجتماعی محبوب خواهیم پرداخت و روش‌های جایگزین تبلیغات در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم. هرچه حجم و اندازۀ فایل کوچک‌تر باشد، سرعت لود بیشتری خواهد داشت، افراد هنگام اسکرول صفحات با تأخیر در نمایش مواجه نمی‌شوند و می‌توان انتظار افزایش کلیک بنر تبلیغاتی را داشت. البته حجم مناسب محتوا به پلتفرم نشر، توان سرور آن و سرعت اینترنت بستگی دارد؛ نه آ‌نقدر کم که کیفیت را تحت‌تأثیر قرار دهد و نه آن‌قد زیاد که در بارگذاری مشکل پیدا کند. برای مثال، گوگل‌ادز کمتر از 150کیلوبایت را پیشنهاد می‌کند و معمولاً ادمین‌ها برای بنرهای سایت از 100 کیلوبایت و پایین‌تر صحبت می‌کنند.

همچنین میانگین نرخ کلیک تبلیغات گوگل در کل کسب و کارهای جهانی، 3/17 درصد است. آیا می‌دانید تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست؟ این تبلیغات روشی موثر و جذاب برای جلب‌توجه کاربران و افزایش تعامل با محتوای شماست. در این مقاله از فالوران، به بررسی مزایا، استراتژی‌ها و نکات کلیدی و نحوه ساخت تبلیغات Pop Up اینستاگرام پرداخته‌ایم. برای شرکت‌های فعال در زمینه ارائه دامنه، هاست و سرور، CTR یک شاخص کلیدی برای ارزیابی موفقیت تلاش‌های بازاریابی آنلاین است. این شرکت‌ها معمولاً از تبلیغات پولی، بازاریابی محتوایی و سئو برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنند و CTR به آنها کمک می‌کند تا عملکرد این تلاش‌ها را بسنجند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

تبلیغات اینستاگرام امکان جمع‌آوری اطلاعات مخاطبان را فراهم می‌کند.کافی است، هر یک از این افراد بر روی لینک آگهی‌ها کلیک کنند تا امکان دسترسی به آن‌ها محقق شود. تبلیغات موثر در اینستاگرام، مشاهده آگهی‌ها را برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف امکان‌پذیر می‌کند. یکی از بهترین و پر هزینه‌ترین رو‌ش‌های اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، انتخاب سفیر برند است. معمولا برندهای بزرگ و دارای منابع مالی عظیم این روش را انتخاب می‌کنند. آنچه به عنوان یک CTR خوب در نظر گرفته می‌شود بسیار متفاوت است و به پلتفرم نیز بستگی دارد.

این فناوری‌ها به اینستاگرام کمک می‌کنند تا تبلیغات را به شکلی دقیق‌تر و مرتبط‌تر برای کاربران نمایش دهد. ایجاد محتوای جذاب و متفاوت که هم با اصول تبلیغاتی اینستاگرام همخوانی داشته باشد و هم نظر مخاطبان را جلب کند، کار ساده‌ای نیست. علاوه بر این، برخی کسب‌وکارها با محدودیت‌هایی در زمینه تبلیغ محصولات خود مواجه می‌شوند، به‌ویژه در زمینه محصولاتی که نیاز به تأیید از طرف اینستاگرام دارند (مثل داروها یا محصولات مربوط به سلامت). برای اینکه تبلیغات شما مؤثر واقع شوند، باید دقیقاً بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. برای شناخت بهتر مخاطبان هدف، باید به فاکتورهایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علاقه‌مندی‌ها، رفتار خرید و حتی نحوه تعامل کاربران با محتوای مشابه توجه کنید.

با اینکه تنها ۱۸ درصد از مردم IGTV را نگاه می‌کنند اما به اشتراک‌گذاری ویدئوهای تبلیغاتی می‌تواند یکی از راه های تبلیغ در اینستاگرام برای دسترسی به خیل عظیمی از مخاطبان باشد. در زیر، نکات و تکنیک‌هایی را که می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغات در IGTV استفاده کنید، به شما آموزش می‌دهیم. برای شروع یک کمپین تبلیغاتی در استوری‌های اینستاگرام، پیش از هر چیزی باید بنرهای خود را که می‌خواهید آن‌ها را استوری کنید، طراحی نمایید. یکی از بهترین راه های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از استوری‌های اینستاگرام است. استوری‌های اینستاگرام در فید حساب اینستای شما باقی نمی‌مانند، بنابراین، شما می‌توانید بدون نگرانی از زیاد شدن تعداد پست‌های خود، استوری‌های متعددی به اشتراک بگذارید.

این بخش باید به‌گونه‌ای طراحی شود که نه‌تنها جذاب و کوتاه باشد، بلکه به‌سرعت و وضوح مخاطب را به انجام اقدام موردنظر ترغیب کند. اینفلوئنسر به حساب‌هایی کاربری در فضای مجازی گفته می‌شود که تأثیرگذاری زیادی روی مخاطبان خود دارند. اینفلوئنسرها هم بر اساس تعداد فالوورها و هم بر اساس نوع فعالیتشان به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. ایجاد اعتماد در میان مشتریان یکی از مهم‌ترین موضوعات روز بازاریابی و تبلیغات است.

    {
  • برای سایت‌های ارائه‌دهنده دامنه و هاست، عباراتی مثل “ثبت دامنه فوری” یا “خرید هاست ارزان” می‌تواند موثر باشد.
  • |}{
  • این باعث می‌شود که این نوع تبلیغات بسیار موثر و هدفمند نسبت به ترافیک ورودی سایت واقع شود.
  • |}
  • این صفحات می‌توانند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشند، به شرطی که فالوورهای آن‌ها فیک یا جعلی نباشند و همچنین نرخ تعامل بالایی داشته باشند.
  • گروه‌های مخاطبان شما نباید خیلی گسترده باشند تا پیامی که می‌خواهید منتقل کنید به راحتی با آن‌ها هماهنگ شود.
  • {
  • سعی کنید تبلیغات خود را زمانی قرار دهید که اتفاق بزرگی قبل از آن رخ نداده باشد، چون در این حالت، فضای اینستاگرام بیشتر تحت تأثیر آن اتفاق قرار دارد و امکان دارد تبلیغ شما، چندان دیده نشود.
  • |}
  • برای ایجاد بهترین محتوای بازاریابی برای کسب‌و‌کار خود، A/B تست را انجام دهید.

همچنین امکان انتخاب استوری، فید یا هر دو برای نمایش تبلیغات وجود دارد. تا اینجا با تبلیغ پیج در اینستاگرام آشنا شدیم و روش‌های آن را آموختیم. در ادامه یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغ پیج در اینستاگرام یعنی تبلیغات اسپانسری را توضیح می‌دهیم. به همین منظور می‌توان از «نشریلا» به عنوان پلتفرم متخصص در این حوزه، بهره برد.

همچنین 12 مورد از راهکار های بالا بردن تعامل اینستاگرام را هم بررسی کردیم. اگر شما هم در زمینه افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام نظر یا تجربه ای دارید، در بخش نظرات آن را با ما و سایر مخاطبان کارینو به اشتراک بگذارید. طبیعتاً هر چقدر تعامل در اینستاگرام بیشتر باشد، نشان می‌دهد که کاربران علاقه بیشتری برای تعامل با شما دارند. در واقع، نشان ‌دهنده میزان محبوبیت پیج در میان کاربران است که اینستاگرام هم به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد. افزایش تعامل اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا ارتباط موثر و پایداری در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کنید، پست منتشر شده در اینستاگرام را در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم به اشتراک بگذارید. در این صورت کاربر با کلیک روی لینک آن، پست را می‌بیند و تعامل برقرار می‌کند. در این صورت نرخ تعامل افزایش پیدا می‌کند و حتی می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید. استمرار و نظم در انتشار محتوا کمک زیادی به دیده‌ شدن و افزایش تعامل اینستاگرام می‌کند. اگر می‌خواهید نظم را به خوبی رعایت کنید، بهتر است یک تقویم محتوا طراحی کنید که در آن مشخص باشد در چه زمانی قرار است چه محتوایی منتشر کنید.

همه‌جا پر شده است از اینکه عنوان جذاب معجزه می‌کند، عنوان باید میخ‌کوب کند، عنوان باید برخلاف جریان آب شنا کند و… از این دست گفته‌هایی که اهمیت انتخاب عنوان را به شما نشان می‌دهد. تعداد افرادی که روی لینک داخل ایمیل یا پیامک کلیک کرده‌اند تقسیم بر تعداد ایمیل‌ها یا پیامک‌هایی که تحویل داده شده‌ است. در کپی کنار تصویر هم این ارزش و تفاوت را توضیح می‌دهد و بعد فراخوان ‌به ‌اقدام را درج کرده است. گاهی میزان CTR به طرح یا کانال نشر بنر ارتباطی ندارد، بلکه به ارزش پیشنهادی ما برمی‌گردد.

بارها دیده‌ام که تصاویر بی‌کیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار داده‌اند. در اینجا راهکارهایی را توضیح می‌دهم که با استفاده از آنها، می‌توانید تبلیغات اینستاگرامی به مراتب بهتری را قرار دهید. توجه و استفاده از این نکات، می‌تواند بازدهی بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.

مشتریان ایدئال کسانی هستند که بیشترین ارزش را از آنچه کسب‌و‌کار شما ارائه می‌دهد به دست آورند. اگر با آن‌ها خوب رفتار کنید، احتمالاً بارها و بارها برمی‌گردند؛ بنابراین شما می‌خواهید آن‌ها را با تبلیغات خود هدف قرار دهید. تیتر اولین چیزی است که کاربران از محتوای شما می‌بینند، بنابراین بسیار مهم است که جذاب و قانع‌کننده باشد تا کاربران را به کلیک کردن ترغیب کند. در ادامه توجه شما را به چند نکته برای بهینه‌سازی تیتر خود برای افزایش نرخ کلیک (CTR) جلب می‌کنیم. بنابراین، شما همیشه نمی‌خواهید نرخ کلیک بالاتری داشته باشید؛ آنچه می‌خواهید CTR بالا در کلمات کلیدی است که به متن آگهی، صفحۀ فرود و پیشنهاد شما مربوط بوده و مقرون‌به‌صرفه باشد. بنابراین، به‌طور خلاصه یک CTR خوب به این معناست که ابتدا کلمات مناسب را هدف قرار دهید، سپس تا آنجا که می‌توانید افراد بیشتری را برای کلیک روی آن تبلیغات جذب کنید.

یعنی اگر ۱۰۰۰ ایمیل شما درست تحویل داده شود و ۵۰ نفر روی لینک کلیک کنند، نرخ کلیک برابر است با ۵ درصد. اولی که مشخص است؛ تعداد دفعاتی که روی تبلیغ یا لینک موردنظر شما کلیک شده است. با شاخصی به‌نام CTR می‌توانید عملکرد خود را در جذب این ورودی‌ها بسنجید و با چند راهکار ساده، مقدار کلیک‌ها را افزایش دهید.

در نهایت، ترکیب این اصول با استفاده از ابزارهای پیشرفته اینستاگرام می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا به نتایج ملموس و پایدار دست پیدا کنید. از تبلیغات استوری و فید گرفته تا تبلیغات ریلز و شاپینگ، هر یک از این فرمت‌ها می‌توانند با استراتژی‌های مناسب، به افزایش تعامل و فروش کمک کنند. بنابراین، انتخاب نوع تبلیغات بستگی به اهداف برند و مخاطبان هدف شما دارد. بنابراین، تبلیغات در اینستاگرام ابزار قدرتمندی برای برندسازی، جذب مخاطب و افزایش فروش است. هر یک از انواع تبلیغات اینستاگرامی ویژگی‌های خاص خود را دارند که می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا به اهداف خود برسند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات در اینستاگرام